Diagnostyka Diagnostyka

Potrzebujesz pomocy?

Wybierz interesujący Cię temat

Jak zacząć korzystać z Konta Stałego Klienta?

Jak zacząć korzystać z Konta Stałego Klienta?
Aktywuj Kartę, którą otrzymałeś w Punkcie Pobrań. Aktywacja Karty to proces pierwszego logowania, w którym poprosimy Cię o akceptację Regulaminu, weryfikację danych i utworzenie nowego hasła, którego będziesz używać do kolejnych logowań.

Jakich danych będę potrzebować do aktywacji?
Do aktywacji będziesz potrzebować hasła jednorazowego, numeru PESEL oraz danych kontaktowych: numeru telefonu lub adresu e-mail.

Jak aktywować Kartę?
Wejdź na stronę główną i skorzystaj z panelu logowania Konto Stałego Klienta:

W odpowiednie pola wpisz numer Karty Stałego Klienta lub numer PESEL i hasło pierwszego logowania. Hasło znajdziesz na dokumencie wydanym w Punkcie Pobrań, razem z Kartą Stałego Klienta. Hasło jest jednorazowe i wykorzystasz je tylko do aktywacji Karty.

Wpisałem hasło pierwszego logowania. Co dalej?
Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. W kolejnym kroku zapoznaj się z Regulaminem. Jeśli chcesz korzystać z Konta, zaakceptuj Regulamin. Następnie podaj numer PESEL. Dzięki temu zweryfikujemy Twoje dane. Jeśli wpisany numer PESEL jest poprawny, przekierujemy Cię do strony tworzenia hasła.

Jakie warunki powinno spełniać nowe hasło?
Twoje nowe hasło musi składać się z co najmniej 8 znaków, w tym dużej litery, małej litery, cyfry i znaku specjalnego.
Wpisz nowe hasło w odpowienie pole. Jeśli spełnia ono warunki bezpieczeństwa, znaczniki pod polem zmienią kolor z szarego na zielony. Jeśli wszystkie znaczniki są zielone, powtórz hasło.
Swojego nowego hasła będziesz używać podczas kolejnych logowań do serwisu. Jeśli będziesz chciał zmienić hasło, z łatwością zrobisz to po zalogowaniu do Konta.
Jeśli poprawnie utworzyłeś hasło, na ekranie pojawi się okno, w którym uzupełnisz dane kontaktowe.

Jakie dane kontaktowe powinieniem wpisać?
Wpisz swój adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Możesz też uzupełnić oba pola.
Teraz musimy zweryfikować poprawność danych kontaktowych. W tym celu wyślemy Ci wiadomość z kodem.
Dzięki wprowadzonym danym kontaktowym, będziesz mógł odzyskać dostęp do Konta, jeśli zapomnisz hasła. Dane kontaktowe będziesz mógł zmienić po zalogowaniu do Konta.
Jeśli chcesz otrzymywać od nas Newsletter zawierający zindywidualizowane informacje medyczne, zaznacz pole Zapisuję się do Newslettera i akceptuję jego Regulamin.

Skąd wziąć kod weryfikacyjny?
Kod weryfikacyjny wysłaliśmy w wiadomości SMS lub e-mail.
Jeżeli w poprzednim kroku podałeś obie dane: numer telefonu i adres e-mail, kod wyślemy w wiadomości e-mail.
Nie możesz znaleźć kodu? Sprawdź folder Spam w Twojej poczcie.
Pamiętaj, że kod jest ważny przez 10 minut od momentu wysłania. Jeżeli w tym czasie nie wykorzystasz przesłanego kodu, rozpocznij proces aktywacji Karty od początku.

Gotowe?
Tak. Teraz możesz zalogować sie do swojego Konta. Przejdź na stronę logowania. W panelu Konto Stałego Klienta wpisz numer Karty lub numer PESEL i swoje nowe hasło.

Jak sprawdzić wyniki badań?

Zalogowałem się do Konta Stałego Klienta. Jak sprawdzić wyniki badań?
Jeśli poprawnie zalogowałeś się do Konta, na ekranie zobaczysz listę ostatnich zleceń. Aby sprawdzić wynik z wybranego zlecenia, kliknij w ikonę:

Na ekranie pojawi się podgląd zlecenia. Jeśli będziesz chciał wrócić do listy zleceń, kliknij w ikonę strzałki, lub w logo dostępne na górze strony.

Jak mogę wyszukać wynik?
Kliknij w pole Wyszukaj w menu górnym strony. W otwartym polu wyszukiwarki wpisz numer zlecenia, nazwę badania lub nazwę parametru, którego szukasz. Pod polem pojawi się lista z podpowiedzią. Wybierz wiersz z listy lub kliknij Enter.

Jak sprawdzić historię wyników?
Z opcji sprawdzenia historii wyników możesz skorzystać tylko po zalogowaniu do Konta Stałego Klienta.
Wybierz interesujący Cię wynik z listy lub znajdź go korzystając z wyszukiwarki. Przejdź do podglądu wyniku, a następnie kliknij w ikonę:

Na wykresie zobaczysz wszystkie udostępnione wyniki badań. Możesz również pobrać historię wyników w postaci pliku CSV. Aby to zrobić, kliknij w ikonę Pobierz historię w prawym górnym rogu okna z wykresem.

Jak pobrać wyniki badań?
Kliknij w ikonę Pobierz wyniki, która znajduje się w górnej części strony z podglądem wyników:

Zostaniesz automatycznie przeniesiony do sekcji zawierającej gotowe pliki.
W tej sekcji zobaczysz wszystkie pliki z wynikami przygotowane przez laboratorium. Wybierz wynik, który chcesz otworzyć i kliknij w ikonę:

Dla niektórych wyników dostępne są inne pliki (np. xml lub sig). Jeśli chcesz je pobrać, klikinij w link Pobierz inne pliki, a następnie kliknij w ikonę wybranego pliku.

Dlaczego nie widzę wyników?

Dlaczego niektóre badania oznaczone są jako "Badanie w trakcie realizacji"?
Wyniki nie są jeszcze gotowe. W przypadku niektórych badań czas realizacji może być nieco dłuższy. Spróbuj zalogować się za chwilę.

Co oznacza "Brak wyników w formie tekstowej"?
W przypadku wyników niektórych badań, wyniki w formie tekstowej nie są dostępne. Możesz je pobrać jedynie w formie PDF. Aby to zrobić, skorzystaj z sekcji Pobierz wyniki.

Czy mogę sprawdzić on-line wynik "badania zastrzeżonego"?
Nie. Wyników niektórych badań nie możemy udostępniać on-line. Jest to ograniczone przez przepisy prawne.

Dlaczego przy badaniu jest informacja "Wynik niedostępny"?
Taka informacja pojawia się, jeżeli wykonywałeś badania zlecone przez Twoją placówkę medyczną. Nie wszystkie placówki udostępniają wyniki on-line. Aby odebrać wynik, skontaktuj się ze zleceniodawcą.

Jeśli sam zlecałeś i opłacałeś badanie, zgłoś problem za pomocą formularza kontaktowego.

Zapomniałem hasła. Jak mogę odzyskać dostęp do Konta?

Zapommniałem hasła. Jak mogę odzyskać dostęp do Konta?
Dostęp do Konta możesz odzyskać na dwa sposoby- za pomocą danych kontaktowych powiązanych z Twoim Kontem lub za pomocą kodu PIN przypisanego do Karty.
Kod PIN znajdziesz na karcie informacyjnej wydanej w Punkcie Pobrań, razem z Kartą Stałego Klienta.
Kliknij Zapomniałem hasła na stronie głównej logowania. Link znajdziesz pod panelem logowania do Konta Stałego Klienta.

Chcę odzyskać dostęp do Konta za pomocą danych kontaktowych.
W oknie wyświetlonym na ekranie wpisz numer PESEL lub numer Karty i kliknij Wyślij hasło tymczasowe:

Jeśli podczas pierwszego logowania podałeś numer telefonu, wyślemy do Ciebie SMS z hasłem tymczasowym.
Jeśli natomiast wpisałeś adres e-mail lub podałeś obie dane, wyślemy wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu będziesz mógł utworzyć nowe hasło.

Otrzymałem wiadomość SMS z hasłem tymczasowym. Gdzie wpisać hasło?
Przejdź na stronę główną. W panelu Konto Stałego Klienta wpisz PESEL lub numer Karty i otrzymane hasło tymczasowe. Jeśli wpisałeś poprawne dane, na ekranie pojawi się okno, w którym utworzysz nowe hasło. Utwórz nowe, indywidualne hasło, zgodnie z instrukcją wyświetloną na ekranie.
Gotowe. Przejdź do strony głównej i zaloguj się do Konta za pomocą nowego hasła.

Otrzymałem wiadomość e-mail z linkiem. Co dalej?
Kliknij w link Zmiana hasła. Przekierujemy Cię na stronę, gdzie będziesz mógł utworzyć nowe hasło do Konta. Utwórz nowe, indywidualne hasło, zgodnie z instrukcją wyświetloną na ekranie.
Gotowe. Przejdź do strony głównej i zaloguj się do Konta za pomocą nowego hasła.

Chcę odzyskać dostęp do Konta za pomocą kodu PIN.
Kliknij w link Utwórz nowe hasło:

Na ekranie pojawi się formularz. W odpowiednie pola wpisz: numer Karty, PIN, numer PESEL oraz nowe hasło. Uzupełnij wszystkie pola i kliknij Przejdź dalej.
Gotowe. Przejdź do strony głównej i zaloguj się do Konta za pomocą nowego hasła.

Jak zmienić dane kontaktowe podane przy aktywacji Konta?

Gdzie mogę sprawdzić dane mojego Konta?
Zaloguj się Konta Stałego Klienta. Kliknij w zakładkę Moje dane na górze strony. Na ekranie zostanie wyświetlona strona, na której będziesz mógł przeglądać dane Twojego Konta.

Jak zmienić numer telefonu komórkowego?
Przejdź do zakładki Moje dane i kliknij w przycisk Zmień nr telefonu. W wyświetlonym oknie wpisz nowy numer. Musimy zweryfikować Twój nowy numer telefonu. W tym celu wyślemy Ci wiadomość SMS z kodem. Otrzymany kod wpisz w odpowiednim polu, w oknie wyświetlonym na ekranie.
Kod jest ważny jest przez 10 minut od momentu wysłania. Jeśli kod jest poprawny, numer telefonu zapiszemy w Twoich danych kontaktowych.

Jak zmienić adres e-mail?
Przejdź do zakładki Moje dane i kliknij w przycisk Zmień e-mail. W wyświetlonym oknie wpisz nowy adres. Musimy sprawdzić poprawność Twojego nowego adresu.W tym celu wyślemy w wiadomości e-mail kod weryfikacyjny. Otrzymany kod wpisz w odpowiednim polu, w oknie wyświetlonym na ekranie.
Kod jest ważny przez 10 minut od momentu wysłania. Jeśli kod jest poprawny, nowy adres e-mail zapiszemy w Twoich danych kontaktowych.

Jak zmienić hasło do Konta?

Jak zmienić hasło do Konta?
Zaloguj się do Konta Stałego Klienta, a następnie kliknij w zakładkę Moje dane na górze strony. Kliknij w przycisk Zmień hasło. Na ekranie pojawi się okno służące do zmiany hasła:

Uzupełnij wszystkie pola. Pamiętaj, że Twoje nowe hasło musi składać się z minimum 8 znaków, w tym co najmniej jednej dużej i jednej małej litery, cyfry i znaku specjalnego.
Używaj swojego nowego hasła do kolejnych logowań do Konta.

Czy mogę zwiększyć bezpieczeństwo dostępu do swoich danych?

Czy mogę zwiększyć bezpieczeństwo dostępu do swoich danych?
Tak. Aby zwiększyć bezpieczeństwo Twoich danych wprowadziliśmy możliwość dwuskładnikowego uwierzytelniania w procesie logowania.
Jest to dodatkowe zabezpieczenie, które chroni Twoje Konto przed użyciem przez inne osoby. Działa ono zarówno podczas logowania do Konta Stałego Klienta jak i do Pojedynczego zlecenia.
Dwuskładnikowe uwierzytelnianie możesz włączyć po zalogowaniu do Konta.

Jak to działa?
Podczas każdego logowania, po wpisaniu danych dostępowych, wyślemy do Ciebie SMS z kodem uwierzytelniającym. Na ekranie zostanie wyświetlone okno, w którym poprosimy Cię o jego wpisanie. Jeśli wpisany kod będzie poprawny, zostaniesz zalogowany.

Jak włączyć dwuskładnikowe uwierzytelnianie?
Zaloguj się do Konta Stałego Klienta i przejdź do zakładki Moje dane na górze strony. W sekcji Dwuskładnikowe uwierzytelnianie kliknij w przycisk Włącz:

W oknie wyświetlonym na ekranie zaznacz opcję Chcę aktywować dwuskładnikowe uwierzytelnianie za pomocą kodu sms.
Sprawdź też, czy wyświetlony numer telefonu jest aktualny.
Jeśli nie podałeś numeru telefonu, poprosimy Cię o jego uzupełnienie i potwierdzenie. Kliknij w przycisk Dodaj numer telefonu i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.
Pamiętaj, że włączenie dwuskładnikowego uwierzytelniania będzie działało od kolejnych logowań, zarówno do Konta Stałego Klienta, jak i do Pojedynczego zlecenia.

Jak zmienić numer telefonu, na który będę otrzymywać kody uwierzytelniające?
Zaloguj się do Konta i przejdź do zakładki Moje dane. W sekcji Dane kontaktowe kliknij Zmień numer telefonu. Wprowadź swój nowy numer i potwierdź go kodem weryfikacyjnym, który wyślemy do Ciebie w wiadomości SMS. Nowy numer zostanie wyświetlony w sekcji Dane kontaktowe.
Podczas kolejnych logowań, kody uwierzytelniające będziesz otrzymywać na nowy numer telefonu.

Nie posiadam Karty Stałego Klienta. Czy mogę włączyć dwuskładnikowe uwierzytelnianie?
Nie. Opcja dwuskładnikowego uwierzytelniania dostępna jest tylko dla posiadaczy Konta Stałego Klienta. Kartę możesz otrzymać w dowolnym Puncie Pobrań.

Czy mogę wyłączyć dwuskładnikowe uwierzytelnianie?
Tak. Zaloguj się do Konta Stałego Klienta i przejdź do zakładki Moje dane. W sekcji Dwuskładniowe uwierzytelnienie kliknij Wyłącz, a w kolejnym kroku potwierdź swoją decyzję.

Czy mogę otrzymać powiadomienie, gdy wyniki moich badań będą gotowe?

Czy mogę otrzymać powiadomienie, gdy wyniki moich badań będą gotowe?
Tak. Powiadomienia o dostępności wyników możesz otrzymywać w formie wiadomości SMS.

Co zrobić, aby otrzymywać powiadomienia?
Aktywuj usługę powiadomień na swoim Koncie Stałego Klienta. Na powiązany z Kontem numer telefonu będziemy wysyłać Ci wiadomości SMS z informacjami o statusie realizacji wykonywanych u nas badań. Taka usługa jest bezterminowa, zacznie działać od kolejnego zarejestrowanego u nas zlecenia.

Jeśli nie posiadasz Konta Stałego Klienta lub chcesz otrzymać powiadomienie tylko dla wybranego zlecenia, wystarczy, że w punkcie pobrań wykupisz jednorazową usługę powiadomienia SMS, łącznie z innymi badaniami w zleceniu. Na podany podczas rejestracji numer telefonu, wyślemy do Ciebie SMS z prośbą o jego potwierdzenie. Zapoznaj się z Regulaminem i odpisz TAK. Po wykonaniu badań, wyślemy do Ciebie wiadomość SMS, z informacją o dostępności wyniku.

Czy aktywacja usługi na Koncie Stałego Klienta jest płatna?
Nie. Aktywacja usługi powiadomień SMS jest bezpłatna.

W jaki sposób aktywować usługę powiadomień na Koncie Stałego Klienta?
Zaloguj się do swojego Konta. Kliknij w zakładkę Moje dane na górze strony. W sekcji Usługa powiadomienia o wynikach badań kliknij w przycisk Włącz usługę.
Zaakceptuj Regulamin, a następnie wybierz sposób aktywacji usługi:

Posiadam kod SMS do aktywacji usługi. Co dalej?
W oknie wyświetlonym na ekranie zaznacz opcję Chcę aktywować usługę powiadomień SMS i akceptuję Regulamin i kliknij w przycisk Dalej.
W kolejnym kroku wpisz kod otrzymany w wiadomości SMS:

Jeśli nie mamy Twojego numeru telefonu, poprosimy Cię o jego uzupełnienie i weryfikację. Kliknij w przycisk Dodaj numer telefonu i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.
Uzupełniłeś wszystkie wymagane dane? Kliknij Włącz usługę, na ekranie pojawi się okno z informacją o uruchomieniu usługi powiadomień.

Jak zrezygnować z usługi powiadomień?
Zaloguj się do swojego Konta i kliknij w zakładkę Moje dane na górze strony. W sekcji Usługa powiadomienia o wynikach badań kliknij w przycisk Wyłącz usługę. W kolejnym kroku potwierdź chęć wyłaczenia powiadomień. Na ekranie pojawi się komunikat o wyłączeniu usługi.

Dlaczego moje Konto zostało zablokowane?

Dlaczego moje Konto zostało zablokowane?
Twoje Konto zostało zablokowane, ponieważ podczas logowania wpisałeś nieprawidłowe hasło minimum dziesięć razy.

Jak mogę odblokować dostęp do Konta?
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Pamiętaj, że możesz skorzystać z możliwości dostępu do wyników pojedynczego zlecenia. Aby to zrobić, skorzystaj z panelu Pojedyncze zlecenie dostępnego na głównej stronie logowania.

Czy mogę usunąć moje Konto?

Nie chcę korzystać z Konta. Czy mogę je usunąć?
Tak, możesz to zrobić po poprawnym zalogowaniu do Konta.

W jaki sposób usunąć Konto?
Przejdź do zakładki Moje dane i kliknij w link Usuń Konto Stałego Klienta, który znajdziesz na dole strony.
W widocznym na ekranie polu, wpisz swój numer Karty i kliknij Usuń Konto.
Pamiętaj, że tej operacji nie da się cofnąć.

Nie mam Konta Stałego Klienta. Czy mogę sprawdzić wyniki on-line?

Nie mam Konta Stałego Klienta. Czy mogę sprawdzić wyniki on-line?
Tak. Skorzystaj z panelu logowania Pojedyncze zlecenie, który znajdziesz na stronie głównej:

Jak zalogować się do pojedynczego zlecenia?
W odpowiednie pola wpisz numer zlecenia i datę urodzenia. Numer zlecenia znajdziesz w prawym górnym rogu dokumentu otrzymanego w Punkcie Pobrań.
Kliknij w przycisk Sprawdź wyniki. Jeśli wpisałeś poprawne dane, na ekranie pojawi się podgląd danych zlecenia.

Czy mogę sprawdzić historię wyników?
Nie, logując się do Pojedynczego zlecenia możesz sprawdzić wyniki tylko tych badań, które znajdują się na jednym zleceniu.
Jeśli chcesz porówywać wyniki poprzednich badań, skorzystaj z Konta Stałego Klienta.

Formularz kontaktowy

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.